Mi lenne ha Isten párosával teremtené az embereket és egyéb küldetésük mellett az lenne a fő CÉL hogy megtaláld aki a másik feled.Csak akkor tudsz elérni bármi fontosat ha megtaláltad addig csak vegetálsz.Annyi segítséget kapsz föntről hogy vonzódsz hozzá viszont ezt a lenti gonosz nem hagyhatta szó nélkül így nehezítés gyanánt csak akkor érzed a vonzódást ha már majdnem elveszítetted.
Mi lenne ha csak a vámpírok éreznék ezt 100%-ban az emberek csak fele ennyire érzékelik, így nem biztos hogy egymásra találhatnak.Tegyük fel hogy Edward nem az a tipikus jófiú akit megismerhettünk már.

Az én ficemben inkább a nőcsábász érvényesül mindaddig míg nem találkozik a lelke másik felével.......



Kedvenc idézeteim

William Shakespeare Rómeó és Júlia

"Vad szilaj gyönyör szilaj véget ér ragyogva pusztul el mint
tűz s a lőpor mely csókolózva hal meg. A tiszta méz is undok ha túlontúl édes.Szeress szelíden és szeretni fogsz sokáig"

Rómeó:
"Ha íj szentséges oltárt meggyalázok gyarló jobbommal
bűnömért vezeklek ím ajkam e két piruló zarándok letörli
csókkal rút nyomát kezemnek"

Rómeó:
"Szívem szerettél már? Ne hidd! Hogy mi a szép az most
tudtad meg itt"







2011. március 4., péntek

Novella

Az első
Bocsi de elfelejtettem kiírni hogy 18-as karika érvényes erre a novellára úgyhogy csak saját felelősségre. Puszi és remélem tetszeni fog. Andi


Két hónapja láttam meg először. Azóta minden gondolatom ő. Nem bírok nélküle még lélegezni sem. Muszáj, hogy lássam. Szerencsére a forgatásokon erre van is alkalmam. Egy hete szakított a pasijával és végre reménykedhetek. Ennyi maradt a remény hogy egyszer úgy fog rám nézni, mint egy férfire nem úgy, mint egy idiótára, aki állandóan hülyeséget beszél. Nem tudom miért, de annyira zavarban vagyok előtte, hogy muszáj folyamatosan beszélnem. Ő meg csak néz csöndben és tuti, hogy azt gondolja, hogy ennek a pasinak nincs ki mind a négy kereke. A mai forgatáson fogjuk megismételni a kastingos jelenetet és én két napja nem alszom a tudattól, hogy megcsókolhatom. Ha így folytatom, akkor a jelenet közben fogok bealudni. Remek lesz! Az első találkozó hát az maga volt a mennyország. Tudtam, hogy ő játszik a filmben ez volt az egyik ok amiért eljöttem a válogatásra. Mikor megláttam azt hittem elájulok. Nincs még egy olyan nő, akinek ekkora lenne a szexuális kisugárzása. Úgy vonz magához, mint ha mágnes lenne. Egyszerűen képtelen vagyok nem őt nézni vagy nem rá gondolni és akkor ott mikor megcsókolhattam, hozzáérhettem akkor éreztem igazán azt hogy létezek. Ezzel a képpel alszom el általában és ezzel kelek. Szinte érzem ugyan azt a bizsergés és azt a gyomorgörcsöt, mint akkor. Jól kijövünk, sokat beszélgetünk vagyishogy én sokat beszélek de mondhatni baráti a kapcsolatunk csakhogy nekem ez nem elég több kell sokkal több. Minden. A lénye a szíve a lelke és nem utolsó sorban a teste, de kizárólagos joggal. Másfél hónapot szenvedtem azzal a tudattal, hogy Mike bármikor megkaphatja azt, amiről én álmodozok. Másfél hónapig átkoztam minden nap ezt a kis ficsúrt, amiért megtehet olyan dolgokat, ami nekem nem szabad. Egy hete pedig átkoztam, amiért megbántotta. Hogy képes valaki erre, hogy lehet valaki annyira barom, hogy kiengedi a kezei közül a főnyereményt. Idióta! Ha az enyém lehetne, soha nem tudnám bántani soha nem, engedném, hogy bárki csak ránézzen. Ez a fasz, meg csak úgy hagyja. Amikor már kellőképpen kiidegeskedtem magam akkor eszméltem, hogy itt a lehetőségem, amiről álmodtam.
- Felvétel – üvöltötte, Catherine és elkezdtük ő éppen filmbeli anyjával beszél telefonon és az ágyon ül egy francia bugyiban ami hát mondanom sem kell hogy milyen hatással volt amúgy is nehéz légzésemre. Most kellett a forgatókönyv szerint észrevennie, hogy bejövök a szobájába. Rám nézett. Engem meg az ájulás környékezett annyira szerettem volna, ha ez nem egy fim miatt történik.
- Hogy jöttél be?

- Az ablakon.

- Gyakran csinálod ezt?

- Csak az utóbbi pár hónapban. Szeretem nézni ahogy, alszol az nekem olyan varázsos. Szeretnék kipróbálni valamit. Csak maradj mozdulatlan. Ne mozogj. - és végre közelíthettem felé, lassan mert ezt kívánta meg a szerep, de belül harcoltam a vággyal hogy ne vessem rá magam. Egy színész ezt simán akadályok nélkül képes viselni, de egy férfi, aki beleszeret a partnernőbe hát az más. Így már minden csak nem egyszerű. És végre megcsókolhattam. Betolakodott a nyelve a számban én meg meghaltam a kezei között. A mámor eluralkodott rajtam. Közelebb jött én meg kizártam az összes szempárt, aki minket nézett és csak rá fókuszáltam mintha tényleg csak ketten lettünk volna a díszletek között. Végre megfoghattam a derekát és mivel csak egy kis top volt rajta így érezhettem a bőre bársonyát. Beletúrt a hajamba így még közelebb húzott magához és ekkor ért az első meglepetés. Megremegett. Ekkor szakadt el a cérna és az ágyra vetettem magunkat. A csókunk még egy másodpercig tarthatott és én ki akartam élvezni maradéktalanul. Olyan nehezemre esett az elválás hogy majd bele haltam bár már elpúsztíott a vágy iránta most mégis inkább vállaltam volna, hogy levágják, az egyik lábam mondjuk, minthogy elszakadjak az ajkától. Mégis el kellett hagynom kívánatom tárgyát hogy a szerephez méltón egészen a falig ugorjak tőle.

- Ennyi - szólt mosollyal az arcán Catherine - Csodásak voltatok. Nem is kell még egyszer venni tökéletes lett. - elfordult és még magában motyogott valamit mikor is rá mertem nézni Krisre. Tisztán látszott a szemében hogy ő is vágyódik, már csak abban reménykedek, hogy én váltottam ki ezt belőle és nem Mikera gondolt a jelenetünk közben. Ez volt mára az utolsó így mindenki szépen lassan elszállingózott Kris és én még mindig ugyan úgy voltunk, mint mikor lefújták a forgatást. Ő is engem nézett én mondjuk mást sem csináltam két hónapja csak őt néztem. Már megint majdnem megszólaltam csak hogy ne bámuljuk egymást tök kukán mikor megjelent Niki és egy köntöst dobott oda neki. Olyan volt mintha ő is ebben a percben ébret volna valamiféle révületből. Nem tudom meddig bírtam volna hogy ne másszak vissza az ágyba mellé ha nem érkeznek meg a többiek is. Kellen valami bulit szervezett az egyik kis karaoke bárba és mind oda megyünk a nap végén. Ez volt tegnap a terv, de nekem semmi kedvem nem volt most bulizni vagy legalábbis nem velük. Mind elkezdtek unszolni, de én csak őt néztem azt vártam hátha ad valami jelet, hogy ő is azt szeretné, ha jönnék velük. Adott. Rám mosolygott azzal a mosollyal, amitől mindenkinek eláll a lélegzete és beleremeg a lába. Már egy ideje tudtam, hogy szerelmes vagyok belé, de ez az érzés most teljesen átjárt. Nem volt már más a helyiségben csak mi, ketten holott az összes filmbéli partnerünk és egy két ember a stábból is ott lébecolt mellettünk mégis úgy éreztem összeolvad a tekintetünk által az egész lényünk. Igazából nem nagyon tudom,hogy hogyan keveredtünk el a bárba de nem is nagyon érdekelt az iménti kis néma "párbeszédünk" volt csak lényeges. Leültünk egy kicsit nagyobb boxba hogy mindenki kényelmesen elférjen és valahogy úgy alakult, hogy mi pont egymás mellé kerültünk az u alakú fotelelrendezésben is éppen középre így a ki- be mászkálás, sem volt egykönnyen megoldható. Kellen már hozta is az első kört így mielőtt megszólaltam volna úgy gondoltam, hogy leöblítem a torkom, hogy még véletlenül se rekedt hanggal kezdjek el beszélni hozzá. Ő Nikinek súgott éppen valamit, ami csak azért tűnt föl mert rám nézett és elmosolyodott ő is. Szinte biztos voltam benne hogy Kris éppen rólam mondott neki valamit. Kiváncsi lettem. Megvártam míg ő is megissza a vodkáját. Rágyújtottunk miközben Kellen Ashleyel adott elő valami borzadály zenét. És ekkor már nem bírtam a kiváncsiságommal.
- Mit súgtál az előbb Nikinek? - fordultam felé és ma először hozzá is szóltam
- Azt hogy ..... nem majd később megtudod, most még nem mondom el. - nézett rám mosolyogva. Annyiban hagytam a dolgot bár már egyre jobban idegesített mikor egyszer egyszer össze dugták a fejüket és utána Niki látványosan kacarászott rajtam. Végül nem kevés sör és vodka után csak elkezdtünk beszélgetni és viszonylag normális csók előtti komunikációt folytattunk. Már látszott rajta hogy kezd spiccel lenni a szemei is egyre inkább csillogtak és a nyelve is néhol megbotlott.
Egyszer csak felém fordult és bár a többiekkel beszélgettünk egyből sajátjának tudhatta a figyelmem 100%-át
- Kiváncsi vagy még arra hogy miről beszéltem Nikivel? - egy igen feltűnő pír jelet meg az arcán. Nem tudom hogy a nem kevés vodka vagy a gondolat ami a fejében járt az volt e az oka. Az biztos viszont hogy gyönyörűbbé varázsolta. Elég nehezen találtam meg a hangom, mert inkább féltem mint kiváncsi lettem volna hogy olyat mond amivel összetör.
- Őöö igen. – végül is mi lehet a legrosszabb. Megmondja, hogy ilyen rosszul még soha nem csókolta senki és hogy azért rázta a hideg mert borzalmas volt.
- Hát ez nem volt túl határozott. De ha tudni akarod, akkor a csókról és az azt követő hát hogy is mondjam - beleharapott az alsó ajkába amivel ügyesen elterelte a figyelmemet. - érzéseimről.
- És mit éreztél? - na most fog vagy az egekig repíteni vagy a pokolba taszítani de már nincs visszaút tudom kell.
Egymás szemébe olvadtunk ismét és olyat láttam, ami kizárta az összes kétségemet. Vágyat eszméletlen vágyat, ami engem is tüzelt, sőt inkább már égetett. A szemkontaktusnak egy izzadtság csepp igen érdekes útvonala vetett véget, ami megindult a halántékától végigfojt az arcán le a nyaka vonalán ott egy fordulattal csusszant be a dekoltázsába. Annyira irigyeltem a csöpp nedvességet olyan szívesen csókolnám én is azt a vonalat amit ő mindenféle következmény nélkül átjárhatott. Egyszer csak megfogta a kezemet és Asleyen és Kellen keresztül kezdett el kiráncigálni nem tudtam hová. A többiek vagy a másik oldalon ültek vagy a színpadon a kivetítőt bámulva énekeltek. Elég gyorsan húzott maga után pár pillanat múlva már a hátsó kijáratnak a parkolójában álltunk a kocsik között. Még egy utolsót szívott a cigiből, aminek a parazsa megvilágította az arcát és mielőtt eldobta volna a csikket kifújta a szinte kékes füstöt. Végre rám nézett. Közelebb lépet már éreztem a leheletét, ami pia és cigi szaggal keveredett liliom illatot árasztott mégsem volt kellemetlen valószínű nekem is hasonló lehet a szagom kivéve a virágillatot. Azóta a végzetes nap óta, amikor megláttam őt a kastingon nem is érzetem mást mindennek olyan volt az illata, mint neki a tipikus liliom. Tiszta mégis édes. A legjobb illat a világon. Még közelebb jött. Már éreztem, hogy a melle hozzámér. Megremegtem. Egyszer csak fölnézett rám de nem a szemébe a számat bámulta. Közelebb hajolt már csak milliméterekre volt egymástól az ajkunk. És ezt a pillanatot találta a legmegfelelőbbnek, hogy közölje, mit érez.

- Kívánlak. Most. Töltsd velem ezt az éjszakát. - és választ sem várva megcsókolt. Rám vetette magát. Mit is mondott azt hiszem elvesztettem a fonalat az első szónál és csak arra eszméltem, hogy nincs sehol sem kamera én meg itt csókolózok egy parkolóban a legjobb nővel akivel eddig találkoztam. Minden erőmre szükségem volt de megszakítottam a csókunkat de e mellett nem mehettem csak úgy el.

- Biztos vagy benne? És Mike?

- Igen és vele már szakítottunk ő nem fontos. - egy kicsit elhátrált és úgy nézett most már a szemembe. - Azt hittem, hogy - látszott rajta hogy eléggé zavarban van - te is - jelentőségteljesen abbahagyta.

- Én igen. De belőled most nem a pia beszél? Nem szeretném, ha holnapra megbánnád.

- Nem fogom - most már mosolygott - Két hónapja várom ez az estét.

Ennél a mondatánál szakadt el a cérna. A szálloda autóval kb. öt perc, ha kicsit belehúzok kettő. Ki fogom bírni? Nem biztos. Kinyitottam neki az ajtót de én már a motorháztetőn csúsztam át hogy minél előbb ott legyek a volánnál. Bevágódtam és szerintem rekord sebességgel értem a szállodába. Másfél perc. A liftig gyorsított tempóban, de külön-külön lépdeltünk, de amint nem voltak szemtanúk rögtön neki estem. A csípőjénél fogva emeltem magamhoz hogy ne kelljen nyújtózkodnia; először csak néztem a szemét arcát és végül az ajkait. Megnyalta. Végem volt. A combjait rám fonta úgy húzott még közelebb magához és belekapaszkodott a vállamba. Én még mindig megbűvölve néztem rá már majdnem megcsókoltam mikor kinyílt a lift ajtaja. Nem néztem, hogy merre megyek nem bírtam elszakadni a látványától egyszerűen csak agyam egy kis része érezte, hogy hol van a szobája. Az ölemben vittem el odáig és kihúztam a farmerja hátsó zsebéből a kulcsként funkcionált kicsi mágneskártyát mind ott tartottuk és én nem akartam engedni, hogy akár csak egy percre is elváljunk egymástól egy mozdulattal kinyitottam az ajtót. Bevittem és már nem bírtam tovább muszáj volt megcsókolnom. Azonnal beengedett a szájába és nyelvünk már ismerősökként köszöntötték egymást, imádtam a nyelve ízét egyszerűen mámorító. Végre simíthattam ahol értem. A legfinomabb bársony a háta, egyszerűen nem bírtam betelni a tapintásával. Égette a tenyerem is az a vágy, ami belülről felgyújtott. Egy pillanatig futott csupán át az agyamon hogy lehet, hogy én is tüzet fogtam és a belső láva már kivül is érzékelhető, de ez édes kín volt. A levegőhiány miatti zihálásunkat megtörte Kris édes sóhaja ami egyre inkább hasonlított nyögésre. A büszkeségtől dagadtam hogy ezt én váltom ki belőle. Annyira jó volt nem beszélve arról hogy még inkább felspanolt és még többet szerettem volna belőle. Egyik pillanatban megtagadta az ajkát és leszállt rólam. Megállt előttem, de az szám hideg volt nélküle és odahajoltam a csókjáért de ő ügyesen kikerülve. A nyakamnak esett miközben elkezdte kigombolni az ingemet. Lesimította rólam és már az övemet bontotta ki miközben én a felsőjétől szabadítottam meg őt. Eltoltam egy percre hogy végignézzek rajta. Nem volt rajta melltartó de ez már akkor is tudtam mikor a bárba mentünk a fölsője hátul teljesen kivágott volt sőt nem is volt hátrésze a fölsőnek csak egy nyakba akasztott pántja volt így egy kisebb fuvallat le is rántotta volna róla. Megbabonázott a látvány. Két perc múlva ő bugyiban én boxerben de még mindig az ajtó előtt. Még egy csók és már elém is térdelt. Egy mozdulattal szabadított meg a fölösleges ruhadarabtól és már körül is ölelt tövig a szája. Elvesztem nyelve játékától. Végignyalt majd újból tövig fogadott. Lassan kínzott miközben belemarkolt a fenekembe hogy még beljebb nyomuljak szája barlangjába. A hajába túrtam miközben rám nézett robbanásom pillanatában. Lehunyt szemmel élveztem volna a gerincemből kiinduló és testem minden milliméterét átjáró kéjt, de nem bírtam elszakadni szeme kék tengerétől. A vágy, amit benne láttam mennyei volt,sőt még annál is több egyszerűen nem találok rá szavakat. Letisztította rólam minden cseppjét élvezetemnek és újbóli most már sokkal hevesebb mozdulatokkal ébresztette föl egy perc alatt a vágyamat de azt már nem engedhettem hogy csak ő kényeztessen. Legalább annyira vágytam én is őt ízlelni, sőt lehet, hogy még jobban. Fölrántottam magamhoz és már merev tagomhoz szorítottam miközben ő combja börtönébe zárva kezdett el mozogni karjaimban. Elválasztott minket még a pici csipke anyaga amitől mihamarabb meg akartam szabadítani. De azon keresztül is éreztem a belőle áradó hőt már alig vártam hogy megmerítkezzek benne. De mielőtt férfiasságomat küldeném az élvezetek szigetére ízlelni vágytam. Lefektettem az ágyra de ő nem igazán akart elengedni így inkább dőltünk ami nem illet bele a gyengéd terveimbe. Összemosolyogtunk mikor ráhajoltam ajakira. Faltuk egymást miközben hozzám dörgölte magát. Otthagytam a csodás nyelvét és elindultam a már eltervezett útvonalon nyakáról megközelítettem a feszes halmokat ami egy röpke érintéstől hangos nyögést eredményezett nála. Nem álltam le ajkaim közzé fogtam a bimbócskát úgy kényeztettem az ő háta megemelkedett hogy még jobban kínálja magát nekem. Nem haboztam elfogadni. Nyöszörgése egyre hangosabb lett ezzel egyenes arányban az én vágyam is egyre jobban megnőtt már annyira feszített hogy azt hittem hogy pusztán a hangjától elélvezek.
Otthagyva a hegyesen meredező bimbócskákat húztam végig nyelvem a két domb között le egészen a hasáig amit beborítottam csókjaimmal. Fölemelte csípőjét, hogy tudassa mire vágyik de én kisördög módjára még nem adtam meg neki. Oldalán nyaltam végig és egy határozott mozdulattal fordítottam hasra. Először meglepődött, de mikor a tarkójára leheltem kirázta a hideg és a sikolya is arra ösztönzött, hogy folytassam az elgondolásomat, hogy az őrületig fokozom édes kínjait. Végig leheltem hátát pici csókokkal tarkítva a gerince vonalán míg elértem kerek popsijához. Most került le róla a tanga két mozdulattal téptem szét. Ezt a pillantott választottam arra hogy belefúrjam vágyunk kapujának nyílásába az újaimat. Próbáltam finoman de a vágyam már teljesen elvette az eszemet alig vártam hogy azok az izmok más szervemen lüktessenek. Miközben csókoltam feneke puha bőrét elkezdtem mozgatni két ujjamat benne. Megremegett de én nem akartam hogy így menjen el először így visszafordítottam a hátára és megfosztottam az újamtól is. Néztünk egymás szemébe és már láttam rajta hogy nem sok múlt azon hogy elérje a mennyet. Elkínzott arca volt a gyönyörre vágyott amit még nem adtam meg neki. Fölemeltem magamhoz az egyik lábát és a bokályától kiindulva fölfelé húztam rajta végig nyelvem egészem a combja közepéig amit viszont meg kellett kicsit harapnom ez már kényszer volt. A harapás piros foltot hagyott rajta az esetleges fájdalmat csókokkal próbáltam enyhíteni sikeresen.
Végre elértem a szinte már lüktető kéjrózsát. Ő széttárta még jobban combját így remek rálátást nyújtott az elnyílt virágsziromra. Édes nedvek csordogáltak belőle amit le kellett tisztítanom hogy újabbak is keletkezzenek de nem azonnal.
A középpontja melletti bőrfelületeket már elhalmoztam csókjaimmal és végre megadtam neki amire tudtam hogy vágyik. Egyik újamat belefúrva vulkánja forró lávájába nyaltam végig őt. Gondosan kerülve a már megdagadt csiklóját. Fölsikított az élvezettől. Elkezdte mozgatni a csípőjét többre vágyott szinte már vonaglott amikor végre még egy újamat beléhelyezve kezdtem el mozgatni és megszippantottam a gyönyöre okozóját. Abban a pillanatban, ahogy ezt megtettem háta íjként feszült és remegések garmada járta át testét. Nem bírtam betelni sem az érzéssel, amit a hüvelye folyamatos összehúzódása okozott a kezemen sem a remegő teste látványával. Nem engednem neki pihenőt tovább nyaltam a zamatos nyílást és egyre intenzívebb kézmozdulatokkal sodortam őt újra a vég felé a következő robbanása is percek alatt következett be. Fölhajoltam hozzá miközben tovább mozogtam benne, de most az ajkaira is vágytam. Belemarkolt a hajamba szerintem ki is tépte pár szálát, de nem zavart inkább fölizgatott a vehemenciája. A fogunk majdhogynem összekoccant, amikor rám vetette ajkait. Nem hagytam abba kezem ügyködését mikor elvállt a számtól és szemembe nézett.
- Kérlek! - könyörgött értem rekedten el sem hiszem, hogy ez a nő értem eseng.
- Mire kérsz? - incselkedtem vele és megfosztottam minden izgatástól csupán a lábai közzé feküdtem.
- Nem bírom tovább, érezni akarlak. - adta meg a választ, amit én is jól tudtam, de az ő szájából hallani egész más volt.
Megadtam neki. Belétemetkeztem tövig. Egyszerre nyögtünk fel az elsöprő érzéstől. Abban a pillanatban csípőm köré kulcsolta formás combját így akarta tudatni, hogy többé nem ereszt. Még egy két másodpercig nem mozdultunk egyszerűen élveztem ahogy rám feszül és ő is hasonló érzésekkel lehetett tele. Fejét hátravetve feszült meg alattam a kéjtől ami átjárta. Néztem őt és meg kellett érintenem. Az egyik kezemmel a feje mellett támaszkodtam míg a másikkal az arcától nyakán át simítottam a melleire. Édes mozdulatlan szenvedésünknek ő vetett véget mikor is elkezdte mozgatni csípőjét. Csukott szemmel élvezte a mozgásunkat, amit megelégeltem. Látnom kellett a lelkét, amit a szeme kinyitásával tudtam volna csak elérni.
- Nézz rám. - parancsoltam neki amit ezután készségesen meg is tett. Eszméletlen lassan mozogtam benne minden érzés még intenzívebben járt át ettől. Belemarkolt a hátamba hogy aztán körmét végigszántva rajtam sebezzen meg. Imádtam hogy még beljebb húzott magába miközben egymás szeméből olvastuk a mámor könyvét. Tudtam mit érez ugyan azt amit én. Megcsillanó szeme és feszülő vaginája tudatta velem hogy ezt szándékosan csinálja. Olyan intenzíven szorít rám hüvelye fala hogy percek kérdése és elsülök úgy hogy ő még nem jutott el odáig. Kihúzódtam a forróságból hogy kicsit büntessem a turpisságáért. De most gyorsabb volt azonnal átfordított a hátamra és még mielőtt észbe kaphattam volna már magába is vezetett.

- Nem szöksz meg. - súgta mosolyogva. Nem is akartam sőt ahogy megemelte csípőjét és elkezdett mozogni végem volt. Hagytam hagy irányítson kedvére mikor az egyik kezemet kettőnk közé dugva kezdtem el izgatni legérzékenyebb pontját a mozgása egyre gyorsult mikor rám hajolt és csókunkba nyögve éreztem meg bensője rám feszülő lüktetését. A folyamatos remegése és a szűk rés okozta gyönyör engem is elért. Majdnem ugyan abba a pillanatban mikor ő én is átléptem az áhított fellegekbe. Pihegve omlott rám. Csókoltam ahol értem. Ahogy a légzése kezdett normális ritmust fölvenni fölült ismét merevvé vált testemen és csak nézett először csodálkozva majd szelíden.
- Két hónapja erre vágyok. - mondta ki a szavakat, ami most a lelkemnek okozott orgazmushoz közeli élményt. Tudtam hogy még korai de muszáj volt közölnöm vele az én érzéseimet is.

- Én két hónapja vagyok szerelmes abba a nőbe akit ma megkaptam. - a szeme elkerekedett majd egy huncut mosoly után megmozdította a csípőjét és egy centire megközelítette a számat a szemembe nézett úgy mondta ki életem legszebb szavait.

- Én meg abba a férfiba vagyok szerelmes, akinek most adtam oda magam. - ennyi kellett csak és már magam alá is gyűrtem csodás testét hogy további gyönyörök által köszönjem meg neki hogy nekem adta magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése