Mi lenne ha Isten párosával teremtené az embereket és egyéb küldetésük mellett az lenne a fő CÉL hogy megtaláld aki a másik feled.Csak akkor tudsz elérni bármi fontosat ha megtaláltad addig csak vegetálsz.Annyi segítséget kapsz föntről hogy vonzódsz hozzá viszont ezt a lenti gonosz nem hagyhatta szó nélkül így nehezítés gyanánt csak akkor érzed a vonzódást ha már majdnem elveszítetted.
Mi lenne ha csak a vámpírok éreznék ezt 100%-ban az emberek csak fele ennyire érzékelik, így nem biztos hogy egymásra találhatnak.Tegyük fel hogy Edward nem az a tipikus jófiú akit megismerhettünk már.

Az én ficemben inkább a nőcsábász érvényesül mindaddig míg nem találkozik a lelke másik felével.......



Kedvenc idézeteim

William Shakespeare Rómeó és Júlia

"Vad szilaj gyönyör szilaj véget ér ragyogva pusztul el mint
tűz s a lőpor mely csókolózva hal meg. A tiszta méz is undok ha túlontúl édes.Szeress szelíden és szeretni fogsz sokáig"

Rómeó:
"Ha íj szentséges oltárt meggyalázok gyarló jobbommal
bűnömért vezeklek ím ajkam e két piruló zarándok letörli
csókkal rút nyomát kezemnek"

Rómeó:
"Szívem szerettél már? Ne hidd! Hogy mi a szép az most
tudtad meg itt"







2011. március 15., kedd

Előzetes

Bocsi hogy csak ennyi remélem nem haragszik senki de nem volt időm legépelni az egészet pedig már a füzetem rojtosra írtam. Bocsi "pirul".
Holnap viszont 4:15 kelek úgyhogy bocsi bocsi bocsi cserébe viszont igérem hogy Edwardom szenvedni fog nem kicsit. :) "mruhhhhaaaaaahhhhhhaaaaaaa"
Puszi gyönyörű estét és még annál is szebb éjt kívánok nektek. Andi


Tovább stíröltem. Nyakát elegánsan tartotta majdhogynem peckesen. Ez elgondolkodtatott. Kiváncsi vagyok, hogy tudja e vagy sejti e hogy milyen hatással van a pici topp amit mindössze melle tart fönt rajta és nem mellesleg kilátszik belőle a köldöke. Azt hittem, hogy megszoktam már a tesi órán ezt a látványt de tévedtem és nem is kicsit. Így látni őt maga a pokol. Ha halvány esélyem lenne arra hogy én vehetem le róla ezt a göncöt még akkor sem biztos hogy vissza bírom fogni magam de így hát nem tudom mit tartogat az éjszaka de előre rettegek. A pici szoknya éppen hogy csak eltakarta ahol kell inkább mondtam volna övnek, mint szoknyának. Elképzeltem alatta a fekete csipke csodát és hogy hogyan szedném le róla. Fölnyögtem a lelki szemeim elé táruló gyönyöráradattól. A testvéreim persze most már engem bámultak és hol szenvedő arccal (ez volt Jasper) hol pedig kaján vigyorral (ezek voltak a többiek) találkoztam. Egy pillanatra vettem csak le a szemem a szépségtől, aki mintha lassított felvételként jött volna le a lépcsőn. Még mindig volt hátra öt lépcsőfok mikor jött a lába és az azzal kapcsolatos képzelgésem. Imádtam a gondolatot, hogy hogyan szorítaná derekamra a combjait, hogy hogyan csókolnám végig egészen a lábfejétől, amit most néztem végig a selyemszalagot követve, ami fonásban csavarodott rá izmos vádlijára. Az utolsó lépcsőfok jött volna, ha nem botlik meg a saját lábában. Még szerencse hogy csak két lépés távolságra voltam tőle így oda is ugrottam, hogy nehogy elessen és egy gonosz ötlettől vezérelve hagytam, hogy a sors ismételje önmagát. Akárcsak 5 órája és 32 perce most is ugyan abban a pózban érkeztünk a földre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése