Mi lenne ha Isten párosával teremtené az embereket és egyéb küldetésük mellett az lenne a fő CÉL hogy megtaláld aki a másik feled.Csak akkor tudsz elérni bármi fontosat ha megtaláltad addig csak vegetálsz.Annyi segítséget kapsz föntről hogy vonzódsz hozzá viszont ezt a lenti gonosz nem hagyhatta szó nélkül így nehezítés gyanánt csak akkor érzed a vonzódást ha már majdnem elveszítetted.
Mi lenne ha csak a vámpírok éreznék ezt 100%-ban az emberek csak fele ennyire érzékelik, így nem biztos hogy egymásra találhatnak.Tegyük fel hogy Edward nem az a tipikus jófiú akit megismerhettünk már.

Az én ficemben inkább a nőcsábász érvényesül mindaddig míg nem találkozik a lelke másik felével.......



Kedvenc idézeteim

William Shakespeare Rómeó és Júlia

"Vad szilaj gyönyör szilaj véget ér ragyogva pusztul el mint
tűz s a lőpor mely csókolózva hal meg. A tiszta méz is undok ha túlontúl édes.Szeress szelíden és szeretni fogsz sokáig"

Rómeó:
"Ha íj szentséges oltárt meggyalázok gyarló jobbommal
bűnömért vezeklek ím ajkam e két piruló zarándok letörli
csókkal rút nyomát kezemnek"

Rómeó:
"Szívem szerettél már? Ne hidd! Hogy mi a szép az most
tudtad meg itt"







2010. december 15., szerda

2.fejezet

Bella szemszög: Egyesség és Álom



A puha párnáim között feküdtem és szerelmem gyönyörű
sötétbarna szemeire és csábítóan telt ajkaira gondoltam
és persze arra hogy mennyire imádom kedvesem erdő illatát.
Mélázásomból egy kavics csapódása az ablakom üvegén vert
fel. Végre! Ujjongtam magamban.Hirtelen fölugrottam ágyamból
és rohantam sötét szobám ablakához aminek az lett az eredménye,
hogy a komódba sikeresen belerúgtam. A lábam ujjában érzett
fájdalom majdhogynem arra késztetett, hogy felüvöltsek, de még
éppen időben tértem magamhoz és nyugtáztam hogy szüleim két
ajtóval arrébb éppen alszanak, ha én most itt elkezdenék
üvölteni biztos, hogy Jacob nem tudna ma éjjel följönni hozzám.

Összeszorított fogakkal elbotorkáltam az ablakig, hogy kedvesem
be tudjon mászni, mint ahogyan ez az utóbbi két hétben majd minden
este megtette.(amiről jó apám persze mit sem tudott).
Jack észre vehette a fájdalmat az arcomon mert megnyúlt
az arca és egy pillanatra azt hiszem megrettent.
Aggódó pillantási után egy gyenge mosolyt megeresztettem,de
ez még engem sem győzött meg.
-Mi a baj?- suttogta bele az éjszakába ablakom alatt.
-Semmi. Gyere föl megfagyok.-Súgtam én is neki és nem
is volt tétlen egyből fölmászott az ablakom előtt nőtt
hatalmas tölgyfára és onnan egy pontos ugrással előttem is
termett.Forró ajkait egyből az enyémekre tapasztotta ami készségesen
válaszolt is a hívogatásra.Nyelve finom íze átjárta az egész testem
bizseregtek a sejtjeim fejtetőtől a talpamig.Olyan gyengéd és mégis
erőteljes csók volt, hogy attól félem elolvadok karjaiban.

Elváltunk egymástól mikor szemében csillogó vággyal megkérdezte.
-Na mi történt az előbb hogy ilyen fancsali képet vágtál?
-Ez nem vicces-játszottam a sértődöttet de azért elmeséltem
neki hogy majdnem felborítottam egyetlen lábujjammal
az egész komódot hogy kinyissam neki az ablakot.
-Jaj drágám nem vagyok én olyan fontos hogy bármi kárt
tegyél magadban-suttogta kedvesen
-Mondtam már hogy imádlak te hatalmas mackó-súgtam egy
nyakra adott puszi kíséretében.

Jut eszembe én Izabella Swan vagyok egy 17 éves 165cm
barna szemű barna hajú abszolút átlagos lány.
A pasim Jacob Black viszont gyönyörűen kidolgozott
izomtömeg kb.185-190cm magas eszméletlen bronz bőr
hibátlan arc hófehér fogak.Ő februárban töltötte be a
17 én két hét múlva fogom.Két éve járunk egymással és
annyira szerencsés vagyok hogy ő a pasim. Mindenben
tökéletes. A legjobb ember akit ismerek mindig kiáll
értem és mellettem. Bárkitől megvéd bár eddig leginkább
csak saját magamtól kellett.Ugyanis rettentő szerencsétlen
vagyok. Mindig mindenben elesek vagy felbotlok.Mindig útban
van egy kő az utcán vagy gödör és olykor olykor na jó elég gyakran
a saját lábam is. Azt szoktam mondani, hogy azért mert ezek
a dolgok a halálomat kívánják vagy éppen teljesen haszontalannak
bizonyulnak és nehéz kitérni előlük.(főleg a lábam elől)

Még csak most vettem észre hogy Jack szeme kocsányon lóg
és eléggé zavarba jöttem mert már elkezdtünk fűteni tudni
illik itt Forksban szeptemberben már elég cudar időjárás
van éppen ezért csak egy fehér toppban és egy rózsaszín
boxer bugyiban kellett aludnom és ez a holmi nem sok mindent
takart el a testemből. Zavartan köhintettem egyet.
-Úristen édes ugye tudod, hogy megőrjítesz a mennyei
testeddel?- bökte is végül a gondolatit.
-Jacob-néztem rá szigorúan-megbeszéltük, hogy amíg nem
töltöm be a 17-et addig megpróbáljuk visszafogni magunkat.
Tudod, hogy én is kívánlak,de két éve megegyeztünk és már
csak két hét van hátra.Ugye kibírjuk!-néztem rá reménykedve
hiszen tudja nekem ez fontos.Nem mintha nem lennék kíváncsi
milyen a szex vagy nem kívánnám őt eszeveszetten hiszen
ki ne kívánna egy ilyen fiút, de az egyesség az egyesség.
-Persze tudom, hogy ez neked milyen fontos így számomra
is az, de nem könnyíted meg a férfiállat dolgát ami ilyenkor
bennem tombol. Gyönyörű vagy és elég nehéz uralkodnom magamon.
-Hidd el nekem sem könnyű főleg mikor ilyeneket mondasz.-mondtam
lányos zavaromban és éreztem hogy teljesen elvörösödtem,
hogy ezt hangosan is ki mertem mondani.Hát igen elég
könnyen zavarba jövök előtte.
-Na jó mi lenne ha leülnénk az ágyra és mindketten lehiggadnánk
egy kicsit-szemével az említett tárgy felé bökött és már
el is kezdett húzni abba az irányba. A leülés végül is úgy
sikerült, hogy ő félig ülő félig fekvő pózban a támlának
dőlve hevert én meg az ölébe ültem és izmos mellkasához bújva
élveztem csodás illatát.

A lehiggadás sem úgy sikerült ahogy azt terveztük. Elkezdte
simogatni a hátamat hatalmas kezével ami pont ellentétes
reakciót eredményezett nálam.Úgy döntöttem ha így játszik
én sem leszek kegyes.Hirtelen gondolattól vezérelve lovagló
ülésben szembe fordultam vele és megcsókoltam.Az eredmény nem
váratott sokáig magára. Először meglepődött hirtelen
bátorságomon-én is csak ámultam magamon- azután eszeveszett
hévvel viszonozta a csókom. Zihálva vette a levegőt csókunk
közben és éreztem, hogy a férfiassága nyomja a fenekemet a
nadrágján keresztül.Beletúrtam gyönyörű vállig érő éjfekete
hajába hogy még jobban magamhoz húzzam.Éreztem ha most nem
állítom őt meg akkor lőttek az egyességnek és engedek neki.
Elváltam ajkától és apró puszikat nyomtam szájára miközben
egymás szemébe néztünk.Láttam nem sokon múlt hogy ne
teperjen le. Szeme a vágytól égett de egy kis szenvedést
is véltem fölfedezni benne.Mikor megint meg bírt szólalni
a hangja rekedt és picit ingerült volt.
-Ugye tudod,hogy ezzel azt éred el, hogy megőrülök és holnap
nem tudok a tanárra figyelni a suliba ezért már az elő napon
ki fognak csapni.Nem beszélve arról hogy ha így
-mutatott ágyékára-megyek be az órákra még két hétig
akkor mindenki rajtam fog röhögni.
-Te kezdted-próbáltam érvelni az igazsággal.-tudod, hogy nem
tudok ellenállni ha a hátamat simogatod te provokáltál
így megérdemelted a büntetést-szidtam le csípőre tett
kézzel kedvesen őt.
-Tudom tudom-helyeselt Jacob-de a te hibád is.Ha nem lennél
ennyire szexi nem késztetnél ennyire szélsőséges módszerekre.
De tudom igazad van és annyit várok rád amennyit csak akarsz
nem akarom, hogy bármi a hormonjaink miatt történjen. Előre
eltervezett és komoly lépés ami nagyon fontos az ember életében
minden úgy lesz ahogyan te szeretnéd-mondta végig egy
szuszra JacK és nagyot sóhajtott monológja végén.
-Köszönöm- súgtam egy csók kíséretében az ajkaira.-Szeretlek.
-Közel sem annyira amennyire én szeretlek téged.A te szerelmed
mindössze egy szem gabona míg az enyém több hektárnyi gabonaföld.
- Persze persze-néztem rá gonoszan ezért bünti jár gondoltam
és elkezdtem ficánkolni az ágyékán ami azt eredményezte hogy
ismét megkeményedett és egy kéjes nyögés hagyta el ajkát.
-Ezt légy szíves most hagy abba vagy nem állok jó a tetteimért.
Eléred, hogy rád vetem magam és most teszlek magamévá-húzódott
fájdalmas mosolyra ajka és megfogta a vállam hogy levegyen magáról.
-Jó leálltam jó kislány leszek ígérem.-leszálltam öléből,
de a tenyeremet azért végig simítottam izmos alhasán ami után
még egy sóhaj hagyta el formás száját.
-Na jó megyek mert egyrészt holnap suli másrészt nem szeretnék
olyat tenni amit később megbánok különben is csak a jó éjt
puszimért ugrottam be mert úgy néz ki e nélkül már nem tudok
elaludni,de most az alvás előtt veszek egy jéghideg zuhanyt
mert most úgysem jönne a megmentő álom.Beleégett a retinámba
ez a lenge öltözet és az amit feltárt.Imádlak szerelmem
-azzal fölállt és már az ablaknál is volt még visszafordult
mosolyogva-álmodj szépeket de csak rólam.Szia-azzal már át
is mászott a fára és leugrott a fűbe.
-Én is szeretlek-szóltam utána az ablakon.Még láttam őt ahogy
fölpattan a fekete motorjára és eltűnik a szemem elől.
-Jó éjt neked is-súgtam bele az éjszakába. Mosolyogva
visszamentem az ágyamhoz és hanyatt vágtam magam miközben
az elmúlt fél órán gondolkodtam.Mi lenne ha nem kínoznám
tovább szegénykémet? Mi értelme ennek a hülye egyességnek
úgyis ő lesz a férjem a gyerekeim apja akkor meg mire
várjunk.Ízlelgettem a gondolatot hogy hogyan tudnék neki
örömet okozni és akkor döntöttem
-Igen holnap lefekszek Jacobbal-mondtam ki hangosan is a szavakat.

Éjjel:
Álom: Álmomban egy gyönyörű tisztáson álltam és éreztem
hogy Jacob ölel át. Nem volt nyitva a szemem és furcsán hűvös
volt a teste,de hiszen ő mindig tűz forró. Azért mégis tudtam
hogy ő az mert határtalan szerelmet érzetem amiért a karjaiban
lehettem,olyan elsöprő érzés volt hogy még gondolkodni sem
tudtam.Összehúztam a szemem mert volt még itt valami nem ide
illő várjunk csak nem erdő illa volt.MI EZ???? Napfény?
Kinyitottam a szemem és elámultam nem Jack volt.Ki ez?
Miért ölel ilyen szenvedéllyel?
Egy meseszép herceg állt előttem bronzvörös hajjal
és hófehér bőrrel és megint leblokkoltam nem illet
a szeme a képbe.Nem féltem pedig éjfekete volt a tekintet
ami az enyémbe fúródott.Sőt ennél nagyobb biztonságban
még soha nem éreztem magam még Jack mellett sem.
A fekete szempárt olyan boldog és tiszta arc ölelte
körül hogy ez az érzés rám is átragadt.Határtalan
boldogságot érzetem hogy engem néz ezzel a kéjjel,
szerelemmel és vággyal megtelt gyönyörűséges szempárral.
Nem tudom hogy honnan de tudtam hogy szeretem az idegent
ugyan úgy ahogyan ő engem.Szeretett tiszta és elsöprő
szerelemmel.Lassan közelített az arcunk egymáshoz
beszippantottam hűvös leheletét és eszeveszett némber
módjára csaptam le ajkaira.Istenem! A borzongás végigfutott
egész testemen, de nem csak kívülről hanem egész bensőmet
megforgató lelkemig hatoló érzéssel.Olyan csók volt amiről
még szavakat sem lehet megfogalmazni nincs olyan költő vagy
író aki kitalál olyan szót ami leírhatja ezt az érzelemáradatot.
Jacob csókjai(amik fenomenálisak voltak) eltörpültek
ennek az idegennek a csókjai mellett.
-Szeretlek Bella-súgta ajkaimra az idegen.Honnan tudja a nevem?
Ki Ő? Miért érzem azt hogy jobban szeretem az életemnél is?
Ő jelenti ebben a képtelen álomban a lélegzést a szívverést
a mindent.Amint erre rájöttem én is válaszoltam neki.
-Én is szeretlek téged örökre.

Az ébresztő óra keltett zihálásomból.Úgy riadtam föl mintha
rémálom lett volna holott ez volt életem eddigi legszebb álma.
Fölültem az ágyon és elindultam a fürdőszoba felé,de csak
nem akart szűnni az az érzés amit a idegen iránt éreztem.
Arra gondoltam, hogy fürdés helyett most inkább csak
tusolok mert már attól lelki ismeret furdalásom volt,
hogy nem Jacobról álmodtam hanem a szép idegenről.A forró
fürdővízben lévő gondolkodás csak rosszabb lenne így maradt a langyos
vízben lévő tusolás.Lemostam magam kedvenc tusfürdőmmel és
kiszálltam a tus alól egy hatalmas fürdőlepedőt tekertem
átfagyott testem köré.Pont erre volt most szükségem.Fogat
mostam és kimentem a szekrényemhez, hogy kiválasszam mit
vegyek föl első nap a suliba. Végül úgy döntöttem hogy meglepem
Jacobot és egy kicsit merészebben öltözök föl a szokásosnál.
Este úgyis teljesülni fog az álma-hoppá hoppá
A MI KÖZÖS álmunk- mi van veled Bella kérdeztem magamtól.
Ébresztő!! Felejtsd már el az idegent és foglalkozz a
valósággal Jacob!!! ő a te vőlegényed és imádjátok egymást.

Végül nagy nehezen eljutottam oda hogy fölvettem a kedvenc
egybe farmeregyüttesemet ami végig gombos és teljesen
rám feszül egy térdig érő magas sarkú fekete
csizmával.A hajamból lófarkat kötöttem és bár ritkán
sminkelek egy pici szájfény még nem árthat gondoltam.
Fölkaptam a táskámat és elindultam lefelé a lépcsőn.
Lentről szalonna és tojás jellegzetes illata szállt fölfelé.
Anyám készíti apa reggelijét.
-Jó reggelt kicsim-köszöntött anyám és lerakta apám
elé a szalonnás tojást amit már a lépcső tetején is éreztem.
-Jó reggelt anya,apa.Sietek mert nem akarok elkésni
az első napon.Most nem reggelizek majd a suliba
bekapok valamit.-puszit nyomtam őseim arcára és már
loholtam is az autómhoz ami egy piros-fekete Audi R8-as
volt.Imádtam ez a kocsit.Megálltam pár másodpercre hogy
gyönyörködhessek benne. Egy hónapja kaptam elő szülinapi
ajándékként mert kipurcant a majd harminc éves Chevym.
A szüleim egy ilyen szépséggel leptek meg.Közöltem
velük hogy le vagyok kenyerezve az ezt követő 30
szülinapra így azokra már semmit sem kérek.Nem vagyunk
éppenséggel gazdagok és ez igen nagy terhet rótt apuékra
de közölte hogy egy lánya van és ő megérdemli mert szín
ötös a bizije elemi óta.Hú most jöttem rá milyen stréber
vagyok.De hát ez van szeretek tanulni. Néha még én is
hülyének érzem magam e miatt, Jack viszont azt mondja hogy
nagyon büszke rám és ő is hajt a La Puch legjobb tanulója
díjra.Ahogy gurultam a suli felé azon gondolkodtam milyen
legyen a ma este mit vegyek föl és mit ne vegyek
föl ááááááá a francba még meg kell beszélnem anyuval
hogy valami jó kis ürügy kapcsán csalja ki aput a házból.
Még szerencse hogy anyám nem olyan erkölcscsősz mint apám.
Vele simán meg lehet dumálni mindent ő az egyik legjobb barátom.
Persze már 10 évesen megesketett hogy 28 éves korom előtt
nem esek teherbe és felelősség teljesen fogok szeretkezni.
Mélázásomból az keltett föl hogy megérkeztem a suli elé.
Tök jó már biztos elmúlt hét harminc mert már csak két szabad hely
volt így leparkoltam a kapuhoz közeli helyre.
Egy fekete Aston Martin mellé hű-ha nem mindennapi
autó itt Forksban.
Kiszálltam a kocsiból és azt hittem elájulok.
Az idegen ott állt mellettem a kocsijának támaszkodva....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése