Mi lenne ha Isten párosával teremtené az embereket és egyéb küldetésük mellett az lenne a fő CÉL hogy megtaláld aki a másik feled.Csak akkor tudsz elérni bármi fontosat ha megtaláltad addig csak vegetálsz.Annyi segítséget kapsz föntről hogy vonzódsz hozzá viszont ezt a lenti gonosz nem hagyhatta szó nélkül így nehezítés gyanánt csak akkor érzed a vonzódást ha már majdnem elveszítetted.
Mi lenne ha csak a vámpírok éreznék ezt 100%-ban az emberek csak fele ennyire érzékelik, így nem biztos hogy egymásra találhatnak.Tegyük fel hogy Edward nem az a tipikus jófiú akit megismerhettünk már.

Az én ficemben inkább a nőcsábász érvényesül mindaddig míg nem találkozik a lelke másik felével.......



Kedvenc idézeteim

William Shakespeare Rómeó és Júlia

"Vad szilaj gyönyör szilaj véget ér ragyogva pusztul el mint
tűz s a lőpor mely csókolózva hal meg. A tiszta méz is undok ha túlontúl édes.Szeress szelíden és szeretni fogsz sokáig"

Rómeó:
"Ha íj szentséges oltárt meggyalázok gyarló jobbommal
bűnömért vezeklek ím ajkam e két piruló zarándok letörli
csókkal rút nyomát kezemnek"

Rómeó:
"Szívem szerettél már? Ne hidd! Hogy mi a szép az most
tudtad meg itt"







2011. május 1., vasárnap

Díjak! :)


Köszönöm drága Krisz


Köszönöm Drága Krisz



Köszönöm Drága Krisz



Köszönöm Drága Krisz



Köszönöm Drága Krisz



Köszönöm Drága Krisz


Na és akkor a Tudnivalók:

1; Köszönd meg annak akitől kaptad:
Bár nemhiszem hogy megérdemeltem azért nagyon szépen köszönöm ezeket a díjakat egyik kedvenc írónőmnek Krisznek. Aki idetéved és még nem látta az ő blogját nézzen be. Csodás törit ír és eddig még egy hasonlót sem olvastam ugyhogy tényleg megéri.:D

2; Tedd ki a blogodra:
Hát ezzel megvolnánk :)

3; Írj magadról 7 dolgot:
Fú hát mit is írjak!
Azt tervezgetem hogy nyúgdíjas koromban melegházat csinálok ami tele lesz Bonsayokkal. Imádom a pici fákat.:)
23 éve vagyok szerelmes a páromba és 13 éve vagyunk együtt aszem ő az igazi :$ na jó nem hiszem hanem tudom valahogy érzem :)
Nem nézek tévét, vagyis nagyon ritkán, nem igazán köt le jobban szeretek olvasni.
Ha szeretek egy könyvet akkor képes vagyok 167X elolvasni ilyen volt pl. a Twilight. :) ezt már nem számolom de ma is olvastam belőle pár mondatot. :D
Imádom a szép színeket ilyen pl. nekem a rózsaszín. Annak minden fajtája és álltalában ilyen dolgokkal veszem körbe magam.
Fanatikus toll gyűjtő vagyok aminek 70% szintén rózsaszín.:)
Gyerekkoromban arról álmodtam hogy írónő leszek és hát úgy tűnik hogy ez nem is olyan egyszerű álom, mára már csak egy remény hogy egyszer ott lesz a polcon egy olyan könyv amit én írtam. :)
Elég nehezen barátkozok mármint nem olyan megismerjük és jóban vagyunk barátságra gondoltam hanem olyan igazi félére. Olyan ember akinek megnyílsz és igazi barátodnak mondhatot hát elég kevés van nekem, eddigi életem során 5 ilyen volt. Akiket viszont imádok és úgy érzem hogy része az életemnek a puszta létük.
Több mint 15 évíg rettegtem Frady Kruggertől. Minden éjjel azt halucináltam hogy ma fog eljönni értem állmonban és kinyír. :D Mára már tudom ha a közelebe merészkedík én kerekedek felül és legyőzőm őt. :D XD

4; Add tovább 7 emernek:
Hát sajna ezt most nem tudom megtenni mert akiket olvasok azoknak már megvannak ezek a díjak szóval igérem hogy keresgélni fogok újjakat és akkor majd tovább adom. :)

5; Hadj üzit náluk hogy tudjják megkapták a díjat:
Ok ez is meglesz ahogy ráérek keresgélni:)

MÉGEGYSZER SZERETNÉM MEGKÖSZÖNNI KRISZNEK A DÍJAKAT. IGAZÁN MEGTISZTELŐ :D

1 megjegyzés: