Mi lenne ha Isten párosával teremtené az embereket és egyéb küldetésük mellett az lenne a fő CÉL hogy megtaláld aki a másik feled.Csak akkor tudsz elérni bármi fontosat ha megtaláltad addig csak vegetálsz.Annyi segítséget kapsz föntről hogy vonzódsz hozzá viszont ezt a lenti gonosz nem hagyhatta szó nélkül így nehezítés gyanánt csak akkor érzed a vonzódást ha már majdnem elveszítetted.
Mi lenne ha csak a vámpírok éreznék ezt 100%-ban az emberek csak fele ennyire érzékelik, így nem biztos hogy egymásra találhatnak.Tegyük fel hogy Edward nem az a tipikus jófiú akit megismerhettünk már.

Az én ficemben inkább a nőcsábász érvényesül mindaddig míg nem találkozik a lelke másik felével.......



Kedvenc idézeteim

William Shakespeare Rómeó és Júlia

"Vad szilaj gyönyör szilaj véget ér ragyogva pusztul el mint
tűz s a lőpor mely csókolózva hal meg. A tiszta méz is undok ha túlontúl édes.Szeress szelíden és szeretni fogsz sokáig"

Rómeó:
"Ha íj szentséges oltárt meggyalázok gyarló jobbommal
bűnömért vezeklek ím ajkam e két piruló zarándok letörli
csókkal rút nyomát kezemnek"

Rómeó:
"Szívem szerettél már? Ne hidd! Hogy mi a szép az most
tudtad meg itt"







2011. május 21., szombat

22.fejezet


Sziasztok :)

Szörnyen restellem magam hogy ilyen sokáig nem jöttem. Megpróbálok most már gyakrabban frissíteni és remélem hogy sikerülni is fog. Mindenesetre nemsokára szabin leszek 10 napig ami azt jeleni hogy egy csómót tudok majd gépelni és a már füzetemben leírtakat megmutatni nektek. ;) A lényeg remélem hogy tetszeni fog bár kicsit kegyetlen lett a vége. Hi-Hi-Hi
Köszönöm hogy vártok annyira jól esik. Puszi és még mindíg legyetek nagyon nagyon rossssssszak puszi



Bella szemszög: Már csak egy lépés Part 2




Egyszerűen ledöntöttem a lábáról. Még szerencse hogy ott volt a háta mögött az ágy, így mind a ketten beestünk a puha takarók fogságába. Mosolyogva csókólt, még sokkal szenvedélyesebben mint eddig pedig az sem volt semmi. Bíztos vagyok benne hogy tetszett neki hogy leteperem. Hirtelen arra gondoltam mit szólna ha elmondanám hogy soha ilyet még nem csináltam Jackel. Ó ezt nem kellett volna. A Jackre való gondolatokat próbálltam figyelmen kívül hagyni. Megálltam egy percre a csókban de ő nem hagyta. Rajta fekve elég könnyű dolgom volt de az hogy megmarkolta a fenekem és hozzám dörgölte méginkább kemény vágyát el is terelte a figyelmem a nem kívánt gondolatokról és átvette a helyét egy elég intenzív érzelem hullám. Annyira vágytam egyessülni vele hogy ez lépett most agyam gyér középpontjába. Az ölem sajgó vágyódását csak az enyhítetné ha végre az ővé lehetnék teljesen. Valahogyan felült az ágyam rácsának támaszkodva, de az ajkaimat nem engedte el. Meglepett ügyessége. Szinte észre sem vettem már csak az hogy én szemben ülök vele és dörgölőzök hozzá. Minden vágyam megtestesítője sem hagyta hogy egy kicsit ésszerübb legyek lévén a szüleim még a nappaliban vannak és apám minden bizonnyal kinyírna ha ezt itt meglátná Edwardot meg valószínű lelőné. Később kitalálna egy sztorit hogy betolakodó, erőszaktevő vagy sorozatgyilkos volt ezért kellett használnia a szolgálait fegyverét. De kétség sem fér hozzá hogy végünk lenne. Ez az adonisz viszont úgy gondolta hogy addig gyötör míg föl nem gyulladok a vágytól. Ha csak simogatna és csókolna azt talán még el bírnám viselni valahogy. Az sem lenne könnyű de nem neki ez nem volt elég. A szexualitás amit sugárzott felém felemésztett. Halk és férfias morgásai és nyögései az örület határára sodortak. Hogy lehet egy pasinak ilyen szexis hangja? Kikészít és így én sem bírtam magammal. A ölében ülve folyamatos remegések jártak át amit először úgy gondoltam hogy hűvös szinte télies teste okozott de nem; az csak még inkább feltüzelt. A remegések garmadát úgy sikerült bezsebelnem hogy lassú pici körörös mozdulatokat eszközölt ki a lábaim között. Vágyodott utánnam és ezt sokkal nehezebben viseltem mint a saját vágyamat. Annyira szerettem volna megadni neki amire vágyik annyira szerettem volna hogy boldog legyen hogy kielégítsem az az elsörő vágyat amit felém sugárzik hogy úgy döntöttem lesz ami lesz én most megadok neki mindent. A kezeim ami eddig a hajában kalandozott lassan lecsúszott kökemény mellkasára. A teste keménysége és tökéletessége megőrjített. Átsikolttam felsőtestén és kicsit elhúzódtam tőle hogy a farmerja övével bírkózzak. Nem volt egyszerű dolgom. A kezem úgy gondolta hogy nem engedelmeskedik nekem ugyanis hiába utasítottam hogy ne merészeljen remegni nem hallgatott rám. Áruló jobbom azért csak megoldotta a feladatot és pár perc elteltével már öv nélküli kigombolt nadrágú lehúzott zipzárú fél isten ült előttem a fehér alsónadrág már kilátszódott. Már nyúltam volna érte mikor megfogta a kezem és kérdőn vágytól izzó szemekkel nézett rám. Másik kezemet arcára símítottam és megcsókoltam. Arra gondoltam hogy figyelem elterelésnek tökéletes egy nyelvcsata. És bár meglepett igazam lett. Nem bírta visszafogni a keze játékát és újból a fenekem volt egyik fő cirógatások kellemes elszenvedője. Így szadab utam volt. A selymes anyagon keresztül kezdtem el simogatni. Első érintésemtől egy picit hangosabb nyögés hagyta el finom ajkait. Nem mondhatnám hogy nem izgatott fel még jobban az hogy mostmár tapínthattam is az amitől a gyönyört vágytam! Sőt! Éreztem hogy a bugyim egyre locskosabbá vágyik és hitelen arra gondoltam hogy mennyi ideig kéne így szenvednem ahhoz hogy az egész testem elolvadjon tőle. Arra kellett jutnom hogy még pár másodperc és folyékony halmazálapútává válok.
A vágy hogy símitsam meztelen valóját győzött és már ki is szabadítottam őt a selyem fogságából. Ekkor úgy tűnik elszakadt nálla az a bizonyos cérna. Éppen hogy csak az újjam hegyével érintettem mikor fordított egyett a testünk helyzetén.
- Ha ezt most nem felyezed be akkor már nem fogok tudni megálljt parancsolni magamnak. - nyögte szinte elcsukló hangon. Tudtam hogy tőlem függ minden. Én fogom ezt a pillanatot vagy gyönyörré teni vagy elátkozni. Én viszont azt akartam hogy megtörténjen. Hogy végre magamban érzessem őt. Azt kívántam hogy egyessüljünk.
- Kívánlak. - súgtam az ajkainak.
- Bíztos vagy benne? - kérdezte szerelemmel teli hangon.
- Szeretkezni akarok veled! Most! - majdnem parancsszóval közöltem vele mit szeretnék. Meg is mosolyogta akaratom. - Kérlek! - tettem hozzá szelídebben.
- A szüleid? - kérdezte.
- Majd ígérem hallk leszek. - mosolyogtam rá.
- Szeretlek annyira hogy el sem hinnéd. - súgta most már az ajkaimnak egy lehellettel és elindúlt a testemen lefelé......

2 megjegyzés:

  1. GONOSZZ!!!=) Ez egy nagyon gonosz húzás!!=)De azért Imádunk!!=)Nagyon SZUPER lett és én tűkön ülve várom a folytatást!!!=)
    puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  2. szia
    nagyon jó volt a feji, de így befejezni! ezt a befeezést bekellene tiltani :D
    várom a kövit
    puszy

    VálaszTörlés