Mi lenne ha Isten párosával teremtené az embereket és egyéb küldetésük mellett az lenne a fő CÉL hogy megtaláld aki a másik feled.Csak akkor tudsz elérni bármi fontosat ha megtaláltad addig csak vegetálsz.Annyi segítséget kapsz föntről hogy vonzódsz hozzá viszont ezt a lenti gonosz nem hagyhatta szó nélkül így nehezítés gyanánt csak akkor érzed a vonzódást ha már majdnem elveszítetted.
Mi lenne ha csak a vámpírok éreznék ezt 100%-ban az emberek csak fele ennyire érzékelik, így nem biztos hogy egymásra találhatnak.Tegyük fel hogy Edward nem az a tipikus jófiú akit megismerhettünk már.

Az én ficemben inkább a nőcsábász érvényesül mindaddig míg nem találkozik a lelke másik felével.......



Kedvenc idézeteim

William Shakespeare Rómeó és Júlia

"Vad szilaj gyönyör szilaj véget ér ragyogva pusztul el mint
tűz s a lőpor mely csókolózva hal meg. A tiszta méz is undok ha túlontúl édes.Szeress szelíden és szeretni fogsz sokáig"

Rómeó:
"Ha íj szentséges oltárt meggyalázok gyarló jobbommal
bűnömért vezeklek ím ajkam e két piruló zarándok letörli
csókkal rút nyomát kezemnek"

Rómeó:
"Szívem szerettél már? Ne hidd! Hogy mi a szép az most
tudtad meg itt"







2011. január 17., hétfő

7.fejezet

Edward szemszög: Tervek

-Rendben ebédnél találkozunk szia - köszönt el
tőlem szépséges hercegnőm.Néztem ahogy elsiet
a következő órájára és formás fenekén megakadt
a tekintetem annyira kihangsúlyozta ez a farmer-
ruha a gömbölyű formáit és annyira kívánatos
volt alig bírtam ki hogy ne menjek utána.
Megvártam míg belép a terembe és hallottam,
hogy elnézést kér csilingelő hangján a tanártól
amiért késik. A tanár gondolatait persze tisztán
hallottam amire egyáltalán nem voltam kíváncsi.
Nem úgy társam rejtett gondolatait amit bezzeg
nagyon szívesen hallgatnék minden pillanatban.
Mikor már elcsitult a tanár felháborodása én is
megfordultam és elindultam az autóm felé.
Gondolataimba merülve lépdeltem lassan a szitáló
esőben a parkolón keresztül.Az agyam nem csillapodott
egymás után követelte a válaszokat a feltett
kérdéseimre.Ki az a Jack? Jó persze a barátja
hiszen mondta neki hogy szereti és mondta is
hogy a barátjával beszélt telefonon.
Megint elöntött a méreg
- Más fiút szeret ezt a Jacket!- De jó lenne ha most
itt lenne egy lépésre tőlem!Egy apró mozdulattal
megölhetném,elpusztítanám, megsemmisíteném.
Fejemben hirtelen tíz kivégzési módszer is megjelent,
de a szívkitépés aratott sikert.
Nem ezt nem tehetem hiszen ez fájdalmat okozna Bellának.
Ő nem szenvedhet az képtelenség.Más módszerrel kell
ráébresztenem, hogy mi csak együtt lehetünk boldogak
hiszen Isten nekem teremtette őt és neki engem.
Mi ketten leszünk egészek.
A jelenlegi tehetetlenségem pusztító ereje letaglózott
itt ültem a kocsiban és visszajátszottam a
telefon beszélgetésüket.
-"tetszeni fog a meglepi bízz bennem"- mi lehet az a
meglepi és miért ilyen titokzatos lehet, hogy így
akar az őrületbe kergetni? És elpirult miért volt zavarban?
Megőrülök! Azt szeretném hogy nekem készítsen meglepetést
azt akarom nekem mondja, hogy szeret.
Még nem ismertem ezt a Jacket de a féltékenység
amit iránta éreztem gyűlöletet váltott ki belőlem
erről eszembe jutott hogy mit is mondott neki a telefonban
-"a tegnapi hálóruhának használt bugyi-topp variáció"
-"tőled szebbet elképzelni sem lehet"
-Hogy képzeli ez a szemét hogy egyáltalán ránéz-
suttogtam bele a kormányba ahogy ráhajtottam a
fejemet.Jó tudom hogy Bella gyönyörű és bájos és
kedves és szexi és Ő a minden de akkor is.
Megőrjített a tudat hogy ezt más férfi is
láthatja és ki is élvezheti.Ráadásul az a
féreg láthatta őt bugyiban.Az érzésekre nem
találtam szavakat.Jó jó tudom hogy nem a
század elején élünk.Manapság a gimis lányok már
túl esnek az első szexuális élményen de akkor is
bántott a tudat, hogy Ő már nem érintetlen.
Na szép ezt pont én gondolom aki több száz lányt
tettem magamévá ha nem több ezret, mégis rossz
érzés volt belegondolni hogy más férfi érinti
tökéletes kebleit csókolja csodás ajkait.
Itt ülök és nyafogok mint egy kisgyerek akitől
elvették a nyalókáját.
-Na jó Edward Cullen fejezd ezt be!-dörrentettem
magamra.Nem lehetek ennyire puhány ki kell találnom
valamit.Végül is annyi lányt meghódítottam már mégpedig
úgy hogy nem is erőltettem meg magam akkor csak el tudom
érni, hogy az a lány akit tényleg tisztán szeretek
mindenféle hátsó szándék nélkül belém szeressen.
Ha látja rajtam, hogy nekem komoly szándékaim vannak
akkor minden jól alakulna.Igen azt akarom, hogy
a feleségem legyen az akarom hogy csak hozzám
tartozzon, hiszen neki is ez lenne az ami
kiteljesíti az életét.Tudom hogy ő is érez valamit,
hallom el-elakad légzését,felgyorsuló szívverését és
látom az arcára kiülő zavart.Az igaz hogy nem hallom
a gondolatait,de érzem hogy őt is megmozgatja
a jelenlétem.De mit tegyek? Minden lépésemet előre
el kell terveznem, hogy ne ijesszek rá.Először is el
kell érnem, hogy megbízzon bennem. Vagyis barátként
kell közeledjek.Úgy látom hogy az új városba költözött
elesett típuson megesik a szíve.Akkor ezzel indítunk
még ha nem túl lovagias akkor is meg kell fognom
mindent amivel megnyerhetem magamnak.Az enyém kell
hogy legyen! Föl kéne hívnom Aliset, hogy mi van a
költözéssel és hogy lát e valamit rólunk.Mit is mondott
2-3-óra és itt lesznek? Én akkor remélhetőleg Bellával
szemben fogok emberi ételt lenyomni a torkomon.Még azt
sem bánom bár az igaz hogy elég kellemetlen formában
fog később visszajönni.Érte bármit megteszek!
Fölvettem a telefont és benyomtam Alise számát.Egy
csörgés után már föl is vette a manó.
-Szia Edy még kb egy óra és ott leszünk Forskban de
nyugi a házhoz megyünk egyből.Hagyjuk hogy Bellával
ebédelj.Képzeld-kezdett el nekem pattogni izgatottan a
telefonban-el fog velem jönni Bella vásárolni.Hát nem csodás?
-Mi? Ezt meg hogy érted,mikor hogyan? -kezdtem én is
a hatása alá kerülni az izgalmi állapotom a tetőfokára
hágott ez azt jeleni hogy jóban lesznek és ez
pontosan mit jelent miért milyen státuszban.
-Azt még nem tudom, hogy mikor.Sajna valami
bezavar a képbe.Még nem tudom mi az de tudod hisz
ismersz nem nyugszom addig amíg rá nem jövök- hát ebben
biztos vagyok ha Alice valamit kitalál akkor addig
megy míg nem teljesíti a küldetését de nem volt most
idő erről beszélni bár kétségtelen hogy nagyon nagyon
fontos szempont most mégis más érdekelt.
-Alice Cullen miért akarsz még te is kikészíteni-
kérdeztem tölle fáradtnak tűnő hangon.Igaz hogy
a vámpírok soha nem fáradnak el vagy merülnek ki
ez az egész most mégis meggyötört.
-Tudod hogy mit szeretnék tudni-kezdtem hízelegve-
nem mondanál valamit rollunk? Kérlek!-dobtam be
az ellenálhatatlan hangot.
-Nem sokat - sóhajtott ő is - most egyenlőre türelmes
kell hogy legyél.Láttam hogy megcsókolod de ő nem úgy
reagált ahogy azt várnánk.
-Ez mit akar jelenteni?- kérdeztem ijedten.
-Megengeded hogy befejezzem a mondatot?-méltatlankodott
és lelki szemeim előtt láttam hogy égnek emeli a szemeit.-
Szóval láttam hogy megcsókolod amit először ő is
viszonzott elég nagy hévvel - hallottam ahogy Emmett a
háttérben kacarászik és hát én is el tudtam képzelni
hogy ez milyen hatással lenne rám.- aztán valami
megváltozott mert neked esett.Sírva pofozott föl
és kikérte magának.Eléggé kiakasztott engem is.-
Azt hittem befejezte mert fújt egy nagyot mintha
megkönnyebbült volna attól hogy elmondta,de folytatta
-Ezt kb.10 perccel a beszélgetésünk után láttam
azóta folyamatosan csak rátok koncentrálok és vannak
villanások egyszer elutasít egyszer meg rád veti magát.
Nagyon labilis az egész.Az időintervallum sem pontos.
Kitartónak és legfőképpen türelmesnek kell lenned Edy és
akkor megkaphatod Őt.
-Úgy gondolod hogy nehezen fog menni? - kérdeztem aggodalmaskodva.
-Edward Cullen Ő nem az a kis fruska akikkel eddig dolgod volt
-Tudom tudom Alise de én ebbe belebolondulok nem
bírok nélküle lélegezni sem -(nem mintha szüksége lennem rá)
-nem bírok gondolkodni csak Ő van!Minden más kitörlődött
olyan olyan - kerestem a megfelelő szavakat - mintha eddig
nem is léteztem volna.
-Edy nyugalom! Minden rendbe lesz megoldjuk egy órán
belül ott leszünk és most úgy néz ki, hogy kb. két óra
múlva már beszélni is tudunk addig kérlek ne tegyél
semmi meggondolatlanságot.Az a lényeg hogy ne támadd
le a macsó stílusoddal.-szuper gondoltam akkor csak
barátok az elején.Tök happy minden.Hogy fogom ezt
kibírni.Teleszívtam a tüdőmet a szükségtelen oxigénnel
és döntöttem: csak nyugodtan csak őszintén és barátok
leszünk ha neki erre van szüksége az én érzéseim
semmit sem jelentenek az övéhez képest ő a legfontosabb
és mivel van barátja ez neki sem lehet könnyű.Bella
nem az a fajta lány akit simán le lehet teperni és
ami a legszebb hogy nem is akarom úgy mint a többi
nőcskét jó persze ha meglátom csodás alakját elvesztem
a fejem de Ő fontos nagyon! Mindennél és mindenkinél
fontosabb tőlem is főleg tőlem.Csak az a lényeg hogy
Ő boldog legyen.Kicsit elméláztam így Alisnek már
harmadjára kellet szólítania.
-Edy Edy Edward figyelsz te rám egyáltalán?
-Persze hugi itt vagyok de kicsit elméláztam-már megint
-Figyelj Edy nekünk könnyű dolgunk volt mert mi
vámpírban találtuk meg a társunkat így ők mind
érezték 100%-ban a vonzódást.Viszont neked egy
ember adatott.Neked sokkal nehezebb,de kevés olyan
lény van aki ezzel megbirkózik.Te ezen kevesek közzé
tartozol.Sikerülni fog csak légy egy kis
türelemmel.Rendben? - kérdezte aggódva és tudtam
már hogy miért féltett.Attól volt az aggodalom a hangjában
mert ismert és tudta hogy elég könnyen elvesztem a
fejem és így könnyen előfordulhat hogy letámadom őt
a nem kívánatos szerelmemmel.Attól hogy előhúzom a tarsolyomból
azt a hitvány Edward Cullen aki eddig voltam.
Tudtam hogy megbízhatok bennük feltétel nélkül hiszen
mindig mellettem álltak másrészt Alice engem szeretett
a testvérei közül a legjobban és tudtam hogy most
madarat lehet vele fogatni a boldogságtól.Már
nagyon várta ezt és mindig a javamat akarta és mindent
el fog követni, hogy boldog lehessek és ha Alise
beleveti magát akkor félig nyert ügyem lesz.
-Rendben Alise.Köszönök mindent.Ha valami fontosat
látsz ugye hívsz azonnal?
-Ja majdnem elfelejtettem ma este történni fog valami
sorsfordító,de majd ezt megbeszéljük nem látok tisztán
semmi konkrétat addig még megpróbálok koncentrálni
az estére remélem látok valamit.Addig is ügyelj
rá mit csinálsz.Ja és Esme csókoltat.Szia bratyó-azzal
nem várva választ letette a telefont.Lassan leeresztetem
a kezemet és átgondoltam mindent amit testvérem
javasolt.Óvatosan közelítsek.Ahh ez lehet hogy
nehezebb lesz mint hittem,de nem bánom ha egy
évtized is telik el ha a végeredmény az hogy az
enyém lehet a legszebb nő a világon.Mindent el fogok
követni bármit megteszek.Fogadkoztam magamban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése